1. نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی لازم
2. صدور و بررسی احکام صادره به صورت سالانه
3. صدور پایه های تشویقی، استحقاقی و کارمند نمونه
4. برنامه ریزی برای ارزشیابی سالانه
5. نظارت بر امور حضور و غیاب، اضافه کاری و ...
6. ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
7. پاسخگویی به مکاتبات اداری
8. صدور ضمانت نامه های بانکی برای همکاران هیات علمی و کارکنان
9. صدور برگه های ماموریت اداری
10. ثبت اطلاعات شاغلین در سامانه های وزارت علوم و کارمند ایران و سامانه hes
11. صدور احکام کارگزینی و ابلاغ های جدید
12. تخصیص پست های اختصاص یافته برای همکاران غیرهیات علمی
13. پیگیری مصوبات هیات رئیسه (بندهای ابلاغی مربوطه) و هیات اجرایی
14. برنامه ریزی برای امورات رفاهی از قبیل ازدواج، عائله مندی و ...
15. انجام امور مربوط به استخدام، تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقاء، انتصاب، انتقال، ماموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و ...
16. رسیدگی به امورات مربوط به تقاضا و پیشنهادات مربوط به استخدام و ...
17. تهیه گزارشات لازم برای مسئولین دانشگاه
18. تهیه و رسیدگی به امورات مرتبط با بازنشستگی همکاران
19. تکمیل فرمهای مربوط به بیمه تکمیلی
|