امروز

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Deputy of Support and Developmentof Human Resources

در ابتدای این جلسه که با هدف بیان نحوه وزن‌دهی به شاخص‌های اختصاصی شغلی برپا گردیده بود دکتر حبیب‌زاده مدیر امور اداری دانشگاه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص ایجاد تغییر در روتد ارزیابی عملکرد کارکنان طی چند ماه اخیر پرداختند.

ایشان ضمن تشکر از عوامل درگیر در این امر، از مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه که شرایط اعمال این تغییرات را فراهم نموده‌اند تقدیر ویژه نمودند.

در ادامه جلسه دکتر شعاعی رئیس گروه تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه نحوه تعیین شاخص‌های ارزیابی اختصاصی شغلی را گام به گام بیان نمودند و هدف از تغییر روند ارزیابی را جهش به سمت ارزیابی علمی خاطرنشان شدند.

مهندس طوری مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه نیز با نمایش سایت ارزیابی عملکرد دانشگاه در این جلسه، توضیحات علمی لازم درخصوص درج مأموریت شغلی واحدها، اهداف و وظایف آن‌هابرای مشاغل گوناگون را بیان نمودند.

نحوه پیوست مدارک و مستندات، تقسیم‌بندی امتیازات و تعاریف روابط نسبی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.